Klik Sampai Habis Loading ? Thanks :)



Friday 18 October 2013

Kata Akhi Shujaie Kamal

 
 
Lama sungguh tak menulis. InshaAllah nanti lepas SMA ana nak isi macam-macam kat blog ni. Rindu :*
Secebis kata dari akhi Shujaie Kamal
~Mereka kata aku USTAZ kerana aku sentiasa berkopiah..
~Mereka kata aku SOLEH kerana acap kali aku post mengenai artikel-artikel ilmiah, dakwah dan sebagainya...

TAPI..
Jauh di sudut hati aku,
Mahu saja aku MENANGIS SEKUAT HATI..
Aku SEDANG BERTARUNG dengan diriku sendiri,
TAK MUDAH..
Allah sahaja TAHU apa yang terbuku di hati..
Aku masih berada di dalam LAUTAN KEKURANGAN..
Kadangkala aku TERGELINCIR kerana,
Jalan kehidupanku penuh dengan kenikmatan..
MAAFKAN aku kerana kadangkalanya AKU KHILAF..
Terlupa ke arah mana yang patut aku tuju..
SEBAK HATI tatkala aku terbayang,
Bilakah WAKTU TERAKHIRKU?
Di manakah TEMPAT TERAKHIRKU?
Siapakah ORANG YANG TERAKHIR berada denganku?
Dengan CARA APAKAH aku mengakhiri cerita hidupku?

1 comment:

Tengkubutang said...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 1101
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/