Klik Sampai Habis Loading ? Thanks :)



Tuesday 26 July 2011

Bunga Idaman !

Assalamualaikum , dengan bangganya , di sini saya mengatakan bahawa saya telah jumpa tempat idaman saya !

Tolong aku wey .. demam dah ni , demam TERUJA !!

Meh tengok dulu ..gambar2 ni ..


gambar dari udara ni .. WAU ! Sape yang tak terpegun, cakap ??!


masyaAllah ! Indahnya 


mase tengok gambar ni , memang ternganga !!


Bunga Tulip putih feveret aku weyh !!


What a lovely scene ! tergamam bila tengok ni .. fikiran pertama yang
melayang ialah .. aku serta-merta terbayang ni macam karpet gebu .
ada rupa karpet an ?



betul kata Ashraf , macam kuih lapis ! haha

Teringin gila2 nak pergi situ ! awww ! (aku memang TERgedik bila jumpa benda yang yang aku suka)

Bunga Tulip memang My feveret lah !Lagi2 yang warna PUTIH!!


bestnya kalau dapat pergi . Tapi sayangnya bunga ni ada kat negara Jiran macam USA ...Ouh , aku nak pemandangan lagi indah dari ni !! Tau kat mana ??


SYURGA lahhh !

No comments: