Klik Sampai Habis Loading ? Thanks :)



Sunday, 5 February 2012

"Contest Aku dan Quote : Sahabat Vs Cinta"




 
 
Contest !

merajinkan diri untuk join..Quote pulak tu..





nak tag siapa yeh..? INI dan INI

Saya pilih tema SAHABAT


1. Cari satu gambar yg bersesuaian menggambarkan quote yg anda buat
2. Kenapa anda pilih Quote tu ?
3. Utk siapa Quote tu ditujukan?
4. Apa pandangan anda tentang Cinta Sejati atau Sahabat Sejati (ikut tema yg anda pilih.)


1.
 

2.Saya pilih Quote ni kerana sahabat itu amat istimewa dari butir2 kaca yang indah .

3.Saya tujukan untuk kawan2 baik saya dan kepada semua yang pernah bergelar sahabat kepada seseorang..

4.Tanpa sahabat, sukar bagi kita untuk mencari Cinta .Begitu juga untuk mencari cinta Allah, kita perlukan  sahabat untuk membimbing kita mencari redhaNya.


3 comments:

NiaLidia. said...

salam afina sayangg , hehe

betul , akk setuju sgt.sahabat sgt membri pengaruh yg kuat dlm diri kita kan. samada kita pandai pilih atau tak je.


thanks sbb join contest kak nia hihi.good luck tauu!

afina rahmat said...

okey, ^^ thanks

Anonymous said...

Thank you for another great article. The place else may anybody get that
type of information in such an ideal approach of writing?
I have a presentation next week, and I'm on the search for such information.
Feel free to surf my web site GFI Norte