Klik Sampai Habis Loading ? Thanks :)



Sunday 24 April 2011

Pontianak , Drakula dan Toyol

pontianak, pocong dan toyol dah tak tertahan lg nk pegi kat restoran tomyam pak usup..

pontianak: weh.. aku dengar restoran tomyam yang baru buka tu kan.. ummphh!!!!
drakula: ye la.. aku pun terliur bila dengar ko sebut.. aku rasa da tak nak hisap darah lagi.. aku nak tomyam lak..
toyol:cakap pun tak guna la cik pon.. kita tetap tak boleh pegi sana..
pontianak: aku ade idea laa.. kita kan boleh tukar rupa.. semalam aku try dah transform muka angelina jolie ckit..
drakula: geliga gak otak ko.. masa aku hidup rupa aku meanmg macam tom cruise..
toyol: perasan… tapi, aku mane boleh.. erm.. cik pon tolong balutkan aku eh..
pontianak: ok.. nak ajak si pocong tak?
drakula: takyah la.. yang dia tau lompat-lompat je..
pontianak: betul gak.. ok.. lepas maghrib kita gerak..

LEPAS maghrib.. kat restoran tomyam Pak Usup.. Tom Cruise (drakula) datang dengan Angelina jolie(pontianak) sambil mendukung bayi (toyol).

pelanggan: wah.. artis datang restoran ni r..
angelina: order please. erm.. i nak tomyam yang paling sedap kat cni..
waiter: ok.. (tau ckp melayu rupanya)..

50 saat kemudian.

waiter:siap cik..
tom: wah.. cam sedap neh.. biar aku mencekik dlu..

seorang pelanggan nampak sesuatu…

pelanggan: wah!!! tom cruise ade taring panjang!!!

suasana senyap sunyi… drakula pun panik.. dengan spontannya dia patahkan kedua-dua taringnya..

tom: ii.. ini..cu..cuma.. taring palsu.. sy baru balik dari penggambaran filem jaws tu.. saya r yang jadi jaws tu..
pelanggan: (jaws ade taring???!!!).. oooOOoOOoo..

keadaan kembali sedia kala..

angelina: tu r ko.. makan tak reti nk cover.. biar aku lak makan..

pontianak habiskn satu mangkok besar tomyam sekali hirup.. akibat tak tahan pedas.. air mata pontianak keluar..
air mata darah!! seorag pelanggan nampak…

pelanggan: wah!! angelina kuar air mata darah!!!

semua pelanggan tkejut.. suasana jadi riuh.. pontianak pun mula menggelabah..

angelina: sa..saya.. rindukan mak saya!! dah lame tak jumpa dia di US..
pelanggan o oOOoo..(tapi nape air mata darah???!!)..

keadaan jadi tenang semula.. toyol yg da tak tahan kelaparan terus melompat atas meja untuk makan tomyam..
seorag lagi pelanggan nampak..

pelanggan:wahh!! anak dier kaler ijau!!

semua menjadi panik.. ada separuh yang bangun untuk melarikan diri..

angelina: er..anak saya ni baru je balik penggambaran cite incredible hulk ni.. kami juz nak wat surprise kat cni..
pelanggan:oooOOoo.. hebat la lakonan kamu.. kami sume panik td.. haha..

keadaan kembali tenang.. tanpa disedari oleh para hantu-hantu yang sedang menyamar, azan isyak pun berkumandang..

pontianak, drakula & toyol: warRRrrgGGghhHH!!!!!!!!!!!!(terbakar).

semua pelanggan berdiri sambil bertepuk tangan dan bersorak sebab ingatkan tu lakonan dari mereka lagi..

Moral: bukan kita saja yang menghuni Bumi Allah ini.ingat tu !

No comments: