Klik Sampai Habis Loading ? Thanks :)



Monday 2 May 2011

Adek Angkat mcm Boifren Pulak

Khamis 21 apr 2011,
first time jumpe dah tertarik hati nak berkenalan ..mule2 tu memangla tengok rupa paras je . hati
budi tak kenal lagi ..dia cun sangat , putih lagi ! bila da kenal sikit , berdebar2 pulak ..
macam nak jumpe gorila pakwe !ish , jampi ape yg dia pakai nih ..

Nk taruk gamba dia tak leh pulak ..sbb takde ..

sejak tu , kalao aku pandang dia , sengih cam kerang busuk je ...

nak dijadikan cerita , minggu lepasaku tulis surat utk ''merisik'' dia ..ohhh ! siap berpantun lagi ...
heheh ,ingat kan nak bagi hr jumaat , balasnye minggu depan ..tp mase tu , suratnye hilang !!
huaaa !lupe aq taruk mane !!

isnin 25 Apr 2011 ,

Hei3x , !! aku dah jumpe surat uh !! aww ! yeao0 ! yeepii !rupenye terselit kat buku English
aku ...dan aku dah bg pon .. kita tengok ape keputusan dia ...harap2 lha nak ..aq da buad
solat hajat sekali ! lihatlah betapa berharapnye aku ..hehhe

selasa 26 apr ..
takde respon ..

rabu 27 apr ..
aq redha je la kalao dia tak nak ..nak buat cemana kan ?haih ..
waktu petang tu , dlm dewan , aq mintak tolong asma , cari kan pengganti ku utk ke Melaka
(rombongan)pastu aku cr Dayah ..

tetibe asma dtg kate A***** nak ..aku tnye dgn selambe , nak ganti gi melaka ??
Asma kate , tak lah nk jd adek angkat fina la ..
ohoo00 !! hepy nye aq !! Alhamdulillah , tak sia2 aku memohon 'kerja' tu , ngeh3 ..

solat hajatku jugak berbaloi , aku akan cuba dekat dan sentiasa berhubung dengannye !! ^_^

khamis 28 apr ..
first time aq tegur dia (yeke ?) hurm ...ayat pertama aku 'thanks' uih , lidah ni memang betul2 dah kelu !
tu la .. aku kate .. macam nak jumpe boifren pulak ..

Ok , sekian ..

No comments: