Klik Sampai Habis Loading ? Thanks :)



Friday 4 November 2011

Cara Terbaik Untuk Meniru Dalam Peperiksaan


Ni cara2 yg aku jumpa dari blogger lain dan dari aku sendiri..



1)Disebabkan aku duduk tepi sekali dalam kelas maka mudah bagiku untuk meninjau segala perbuatan kawan2 ku.hehe.So bila dah bersandar kat tingkap, apa lagi tanya je lah kawan. hihi.
Tapi dengan cara berbisik tau ..Bukan teriak gitu..




2)Isyarat tangan.Sesuai untuk soalan objektif. kita ada lima jari kan.. jawapan untuk ..
A pada ibu jari,
B pada jari telunjuk
C pada jari manis
D pada jari kelingking




pasal apa tak buat pakai jari hantu.kang tak pasal2 kau yang kene halau dari dewan sebab ingat korang tunjuk Fuck/Butoh kat kawan korang.Ish3




3)Kat kasut.Ni bagi manusia yang rajin basuh kasut la..tanya atau tulis jawapan pada kasut.hah, cara simple.


4)Ni yang selalu aku buat ..Disebabkan liquid aku warna terang so aku tulis soalan/jawapan kat liquid paper tu je lah.Conform tak kena tangkap..Hihi.Tapi dengan syarat kena pandai berlakon.




5)Nak panggil kawan ? Sama ketuk meja(buat irama) atau batuk atau menguap kuat2 ..




6)Selain liquid paper, korang jugak boleh guna pembaris besi atau pemadam.tapi tu untuk budak sekolah rendah.andai kata soalan korang tiada yg minta dibariskan tapi korang mintak pembaris pulak kawan,kalau cikgu syak tu, nahas la..




7)yang ni idea gila sikit..dah habis jawab tukar kertas dan amek jawapan yang kita tak tahu.Seriously aku tak pernah buat!! 


8)pergi toilet simpan nota ,buat2 sakit perut.. Kalau tak pandai berlakon ni..habislah..Ehh, saya tak buat tau X(




9)Bawak nota time periksa.Yang ni kawan aku da banyak kantoi ..




10)Tulis jawapan kat badan.Konon2 garu tangan ..Yang ni bagus, jimat kertas.haha




11)Cara yang kesebelas ni memang dah lame aku terfikir ! rakam suara dalam HP.time pereksa, pakai earphone..Kalau untuk perempuan selamatlah..kalau lelaki?? haha


Tu je lah tips2 nya.Tapi ingat , kalau meniru, ilmu tak sampai kemana lah jawabnye !hehe
aku selalu guna yang pakai liquid tu je.yang lain takde kot..
 
TAPI TAPI TAPI. JANGANLAH DIAMALKAN. TAK ELOK EBENARNYA. SAYA DAH BERTAUBAT, ANDA BILA LAGI? **SAYA TAK BUAT DALAM PEPERIKSAAN BESAR ATAU PPT ATAU AKHIR TAHUN. CUMA DALAM PERIKSA BULANAN SAJA KADANG-KADANG DEGIL TU DATANG.

jom enjoy gambar dengan video ni .syok.kahkah




sape berani..cubalah..hihi


1 comment:

SN said...

haha . best tu