Klik Sampai Habis Loading ? Thanks :)



Saturday 5 November 2011

Tagged Game


da banyak kali aku kena tag.sebagai appreciate, aku nak test game nie,

The Rules;

  • You must post these rules
  • Each person must post 11 things about themselves in their journal
  • Answer the question the tagger set for you in their post. And create new eleven question for the people you tagged to answer
  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post
  • Go to their page and tell them you have tagged him/her
  • No tag back !
11things about me,
  • 14 years old
  • 19 July 1997
  • loves number 9 and 7
  • loves Angrybird
  • dislike to couple
  • study hard for exam
  • loves drawing
  • malay girl
  • like pink white and turquoise
  • loves freebies.haha
  • loves cute thing
  1. Apa yang terlintas dekat fikiran korang sekarang? Maggi
  2. Kalau korang ada sebuah negara. Apa nama negara korang tu? BrainLand
  3. Cita-cita korang masa sekolah tadika dulu apa? Penari Balet
  4. Binatang liar apa yang korang suka? Singa
  5. Korang benci pada? Penyibuk
  6. Korang akan rasa comel bila? Big My Eyes
  7. Subjek kesukaan korang masa sekolah? Math Science!
  8. Perasaan korang masa first time pergi sekolah? Nak jerit tanya satu kelas'sapa nama korang?'
  9. Perkara pertama yang korang buat bila bangun tidur? Tengok jam
  10. Benda apa yang korang nak jadi dalam banyak2 benda yang ada dalam dunia?Pelangi
  11. Apa yang korang nak buat dekat pencetus benda nie? Mana ko dapat idea buat menatang nie..? macam tau2 je apa yang aku nak buat.


My Question
1.cuba buat nama yang korang rasa lawak. 
2.kalo mesej,kau selalu mesej sape? 
3.kau suka pakai shawl ke? 
4.ramai pompuan suka pink n ramai lelaki suka hitam.setuju? kenapa? 
5.apa kau rasa kalau kau kentut org dengar dan kau tak sedar. 
6.ada kawan aku panggil aku nenek .apsal eh? 
7.kau ada banyak kawan baik ke kawan sejati? 
8.kau rasa kau cun,comel,hot,gorgeous tak? 
9.kau tau tak warna turquoise ngan maroon tu sebenarnya warna apa? 
10.what do you think about my blog?kutuk je.loading lambat? 
11.apa pendapat anda tentang pondan?


Tag siapa? haha.aku nak tag blog yang best lah..
suka kat diorang sume ! >< yang dah ditag, jemput2 lah test game nie.

p/s;maaf sangat2 utk penggunaan "aku" .



No comments: